Fortell hva som forventes av den ansatte.
Fortell også underveis hvordan det går. Gi løpende informasjon om hvordan hun/han ligger an.
Gi de ansatte forutsetninger for utføre oppgavene sine. Gi dem lett fordøyelig opplæring (produkt, kampanjer mm.) når de har tid, rett i mobilen.
Bedøm og belønn dine ansattes innsats rettferdig. Sørg for at de ansatte blir sett og lærer av de flinkeste.
Hjelp de ansatte når og hvor de behøver det.
Med mobile apper er de ansatte et par sekunder unna alt de trenger.
Kampen om kundene er stor. Sørg for at meglerne har “våpnene” de trenger for å vinne oppdrag.
Endelig et motivasjonsverktøy som også bygger lagånd
Contendo Response™ er en løsning som kartlegger og gir tydelige svar på hvilke faktorer som påvirker dine prestasjoner.
Generelt handler det om å få tilbakemelding fra kundene på gjennomførte aktiviteter eller handlinger for deretter å kunne forbedre eget produkt, tjeneste eller aktivitet. Uten et godt system for å gjennomføre evalueringer er det vanskelig å videreutvikle og foredle prosessene som skaper en prestasjonsfremmende, effektiv og bærekraftig virksomhet.
Løsningen kan integreres med kundens meglersystem (eg. Vitec, WebMegler, evt andre fagsystem) slik at undersøkelser sendes automatisk basert på definerte statuser eller hendelser i salgs- eller kjøpsprosessen.
Contendo Response er ikke begrenset til én type undersøkelser. Evaluering av din virksomhets omdømme eller hvordan kundene opplever å være kunde av dere kan gjennomføres innenfor en rekke ulike områder.
Contendo Respons kan også benyttes til egenevaluering internt i meglerkjeden. Bruk Respons-løsningen til å måle meglernes egne oppfatninger med kundens opplevelse. Stemmer våre oppfatninger med kundens? Er det rom for forbedringer?
Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for meglerne. Dette fikk de fra Contendo.
Motivasjonen stiger når menneskene lærer, når de blir sett og har det gøy, samtidig som de vet hva de blir målt på og er støttet av smarte digitale verktøy.
Contendo Campfire er «motoren» som engasjerer og samler hele organisasjonen!
Løsningen er en platform som kan bestå av ulike elementer for å blant annet
Den ansatte vil kunne motta påminnelser, varsler og push-meldinger basert på regler definert av din virksomhet.
Trenger du å skape mer aktivitet og engasjement?
Trenger dine ansatte faglig påfyll i hverdagen?
Vet dine ansatte hva de måles på og hvordan de ligger an?
Er det enkelt å nå ut og holde de ansatte informert?
Contendo har flere meglerkjeder som bruker vår Campfire-løsning til å ta pulsen på markedet. I tillegg brukes Campfire til å sikre høyt aktivitetsnivå med god kvalitet.
Årets vinner av Norsk Kundebarometer (NKB) innen bransjen Eiendomsmegling, bruker Contendos løsninger for å sikre slike resultater.
De beste velger å bruke den beste løsningen. Enkelt og greit!
«Meglerne jobber på gamlemåtten med gule lapper og egne regneark. Vi hadde ikke nok kontroll på alle leads og følte vi ikke fikk gitt våre kunder den gode og profesjonelle oppfølgingen de fortjener»
Contendo AS | 2019 | Personvernerklæring