customer management

Etabler gode kundeopplevelser, skap lojale kunder og lever på kundeløftet

Ha nødvendig innsikt om kundene i hele kundereisen

Med økt innsikt i dine kunders kjøpsadferd, øker du dine muligheter for å vinne salget

Tilby riktig innhold til kunden på riktig tidspunkt

Prioriter leads, slik at salgstiden fokuseres på de som er kjøpsklare

Sørg for relevant oppfølging med riktig ressurs

Behandle hvert lead etter de reglene som selskapet selv bestemmer

Samle alle leads – på ett sted

Få kontroll over alle leads dere har, uansett kilde.

Overhold GDPR-kravene

Kunder har rett til å “bli glemt”, og til å raskt få innsyn i dataene om seg selv.

Øk tilgjengeligheten til selgerne

Få full oversikt rett fra mobilen.

Contendo Leading the Lead

Øk kapasiteten i salgsavdelingen, og hjelp selgerne å følge opp hver potensielle kunde

Ledelsen trenger et effektivt styringsverktøy som gir innsikt og grunnlag for å iverksette riktig tiltak for å øke salget. I dag forventer kundene personlige, sømløse og differensierte opplevelser i alle kanaler. 

 

Leading the lead samler alle leads på ett sted der de behandles etter regler satt av din virksomhet

Kunder må få en opplevelse av å være unik, og du som leverandør og selger må smi mens jernet er varmt med tydelig og relevant informasjon. Samtidig må salgsavdelingen sørge for at alle leads blir håndtert i henhold til hvor de er i sin kjøpsprosess. Med Leading the Lead fra Contendo vil din virksomhet være i stand til å følge opp leads fra ulike kilder, og sørge for at dine selgere alltid har tilstrekkelig med leads og prospects å jobbe med. 

Et effektivt arbeidsverktøy for de som trenger å håndtere og følge opp salgsmuligheter og leads

Leading the Lead er en smart løsning som kan brukes virksomheter som har selgere og kundebehandlere som følger opp leads fra nye og eksisterende kunder. 

De av våre kunder som har tatt i bruk Leading the Lead opplever at løsningen er et “power tool” som effektiviserer og strukturerer salgsprosessen på en måte som løfter kundeopplevelsen. De sier også at Leading the Lead er enkel å få på plass og enkel å ta i bruk for de ansatte.

 

 

Med mål om å bli verdens beste eiendomsmegler tok Eiendomsmegler 1 i bruk Leading the Lead™

Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for meglerne. Dette fikk de fra Contendo.

Les hele kundehistorien her

Contendo Response

Få klare svar på hvilke faktorer som påvirker dine prestasjoner

Contendo Response™ er en løsning som systematisk følger opp eksisterende kunder og som gir tydelige svar på hvilke faktorer som påvirker bedriftens prestasjoner. Tilbakemeldinger fra dine kunder samles, og basert på svarene kan du sette inn tiltak som gjør din virksomhet mer verdiøkende og relevant for kundene.

Få tilbakemelding på egen prestasjon

Generelt handler det om å få tilbakemelding fra kundene på gjennomførte aktiviteter eller handlinger for deretter å kunne forbedre eget produkt, tjeneste eller aktivitet. Uten et godt system for å gjennomføre evalueringer er det vanskelig å videreutvikle og foredle prosessene som skaper en prestasjonsfremmende, effektiv og bærekraftig virksomhet.

Løsningen kan integreres med kundens fagsystem slik at undersøkelser sendes automatisk basert på definerte statuser eller hendelser i salgs- eller kjøps -prosessen.

Få innsikt i hvem av dine kunder som er fornøyde eller ikke

Contendo Response er ikke begrenset til én type undersøkelser. Evaluering av din virksomhets omdømme eller hvordan kundene opplever å være kunde av dere kan gjennomføres innenfor en rekke ulike områder. Hva mener våre kunder om vår leveranseorganisasjon? 

 

IT-verktøy endret kulturen og løftet salget

Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for meglerne. Dette fikk de fra Contendo.

Les hele kundehistorien her

Contendo Dialog

Skap nærhet til dine kunder - så kommer de tilbake

For at en kunde skal være lojal, må du være relevant over tid. Sørg for at din virksomhet er på riktig sted, til riktig tid, og med riktig vare eller løsning. Med Contendo Dialog skaper du tettere oppfølging av kunder, og verktøyet lar deg automatiserer dialogen i ditt loyalitetsprogram og være "top of mind" hos dine kunder.

 

Få fornøyde kunder med målrettet og relevant dialog

Contendo Dialog™ sikrer relevant kundedialog basert på tilgjengelig kundeinnsikt. Et sett med foretningsregler tilpasset målgruppen  definerer dialogen som skal finne sted i de ulike møtepunktene med kundene.

 

En løsning for å skape gode kundeopplevelser

Løsningen er relevant for alle virksomheter, små og store som er opptatt av å skape gode kundeopplevelser ved hjelp av riktig og relevant kundedialog.

IT-verktøy endret kulturen og løftet salget

Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for meglerne. Dette fikk de fra Contendo.

Les hele kundehistorien her
Jens Lexerød

«Meglerne jobber på gamlemåtten med gule lapper og egne regneark. Vi hadde ikke nok kontroll på alle leads og følte vi ikke fikk gitt våre kunder den gode og profesjonelle oppfølgingen de fortjener» 

Virker Contendo interessant for deg?

Våre kunder er kjente virksomheter innen eiendomsmegling, retail, bank, forsikring og finans. Avtal et møte der vi kan vise deg hvordan våre løsninger kan hjelpe din virksomhet