Bilbransjen er i sterk endring langs flere akser. Kunden blir mer digital, dvs. de bruker mye lengre tid på nettet innen de kjøper bil.

Fremtidens kunde vil ha et flytende forhold til den digitale versus den fysiske kjøpsopplevelsen. Og de vil forvente langt mer skreddersøm, både i hvordan de kontaktes og hvordan produktet eller tjenesten leveres.

Den største forskjellen blir nok at kunden forventer at salgs­opplevelsen kan flyte umerkelig mellom det digitale og det fysiske. Når han eller hun først er i butikken, så forventes det at personalet kjenner kundens historikk med merket, og kan gi gode og relevante råd.

Its all about customer experience!

Ytterst handler det om å spille medarbeiderne gode i møte med kundene samt skaffe nye kunder. Det sentrale vil være å skape en helhetlig måte å møte kundene på ved å få kjerneprosessene Team Management og Customer Manangement til å spille sammen!

Contendo tilbyr her en komplett løsningsportefølje som støtter, utvikler og driver denne forretningskritiske prosessen:

  • Leading the Team™
  • Response™
  • Dialog ™
  • Leading the Team ™
  • Campfire™
  • Play™
  • Response™