Retail

Vi hjelper retailere med å skape de beste kundeopplevelsene i butikk – smartere og enklere!

Retailundersøkelsen fra 2022 viser at flere kunder ønsker å handle i fysisk butikk og det er klare forventninger fra kunden om en bedre kundereise. 
Ved bruk av vår kostnadseffektive løsning Campfire – vil du nå dine mål raskere.  

Vi hjelper retailere med å utvikle følgende:

Få tettere bånd med kundene og bygg lojalitet.

• Ta pulsen på markedet med løpende kundeundersøkelser.
• Vit mer om kundene dine og lær av tilbakemeldingene.
• Kapitaliser på sammenhengen mellom:
  •  kundetilfredshet og lojalitet
  •  kundetilfredshet og bedriftens økonomiske verdi
  •  kundetilfredshet og medarbeidertilfredshet.

 

Gjør de ansatte gode i møtet med kunden.

• Hverdagstrening gjennom et intuitivt coaching-verktøy som følger beste-praksis-metoden.
• Enkel «on boarding» av ansatte, lett tilgjengelig informasjon.
• Frigjør tid til de ansatte med tidsbesparende løsninger.
• Motiverer og skaper engasjement.

 

Sikrer god butikkdrift.

• Gjøre de riktige tingene på riktig sted.
• Riktig eksponering av produktene / konseptet.
• Gjør butikkene kundeklare.
• Rutiner satt i system.
• Minimerer tidstyver.
• Salgskonkurranser som er målrettet og som virker.

 

Campfire-løsningen for retail.

Campfire er en digital møteplass som gjør det lett å for alle ansatte i kjeden til å være oppdatert på hva som skjer og hva som skal gjøres.

Retail, demo

 

Campfire gir deg følgende:
- Hverdagstrening for de ansatte - sikrer beste praksis.
- Kundeundersøkelser - grunnlaget for kontinuerlig forbedring.
- Dashboard samler all info inn på et sted og fjerner tidstyver.
- On boarding av ansatte, med bruk at video, bilder og tekst.
- Kampanjeklare butikker - få med alle butikkene når kampanjen starter.
- Klikk og Hent, enkel måte å reservere varen på.
- Vernerunde, enkel og smart gjennomføring.

 

Hva gjør Campfire for hvem?

 

Butikk-medarbeider, Kari

Når Kari er på jobb har hun full oversikt over oppgavene sine i Campfire-appen.

Hun kan huke av når ting er utført, ta bilder for å dokumentere og få tilbakemeldinger på hvor flink hun har vært.
Det bidrar til å skape stolthet og motivasjon for Kari i hverdagen.

Kari, butikkmedarbeider, samlet

Line, butikksjef, samlet

Butikksjef, Line

Når Line er på jobb legger hun inn oppgaver som skal utføres til medarbeiderne, hun har full oversikt over hva som gjøres og gir tilbakemeldinger på gode prestasjoner.

I appen har hun også all informasjon hun trenger om kommende kampanjer og har full oversikt om hvordan butikken hennes presterer i forhold til salgsmål.

Regionleder, Bjørn

I Campfire-appen har Bjørn all informasjonen han trenger for å følge opp og spille butikksjefene sine gode.

Han har alle salgstall tilgjengelig og er oppdatert på hvordan butikkene i hans region presterer. Det gjør at Bjørn hele tiden kan være tett på butikkene, legge oppfølgingsplaner og dele gode prestasjoner mellom butikkene – slik at alle presterer optimalt.

Bjørn, regionleder, samlet

 

Cecilie, kjedelder, samlet

Kjedeleder, Cecilie

I Campfire-dashbordet på nettbrett/PC har Cecilie full oversikt over hvordan alle butikkene presterer, hvordan den siste kampanjen er tatt ut i butikkene og resultatene det har ført til.

Med Campfire fra Contendo har hun innsikten hun trenger for å styrke omdømmet, være proaktiv og legge gode planer som sikrer at kjeden når sine mål raskere


 


Lær mer om hva vi gjør for våre kunder:

Få butikkene kundeklare til når kampanjen går

Hvordan kan du øke butikkenes salgspotensiale?

Slik får du engasjerte og motiverte ansatte

Skap et «dream team» med fokusaktiviteter

Sørg for god sekundering på nøkkeltallene på tvers av kjeden

Lytt til kunden for å bli bedre


Ta kontakt med oss for å finne ut hvordan vi i Contendo hjelper kunder med å skape de beste kundeopplevelsene i butikk og når sine mål raskere!

Kai Gulbrandsen

adm. direktør, Princessgruppen AS

«Med CampfireTM fra Contendo får vi det som i praksis er et veldig smart intranett, som samler de ansatte og skaper et felles fokus. Salgskampanjer kan lanseres og endres svært raskt, og de kan tilpasses for eksempler ulike værforhold i sør, vest og nord. Vi har sett at en slik app med aktuell informasjon, når raskere og langt mer effektivt ut til våre butikker og medarbeidere enn e-post.»