Vi i Contendo er stolte av å kunne lansere enda flere nyheter i vår 4-generasjons web-baserte plattform av Contendo-løsningen (kodenavn C4). Videre har vi også gjort forbedringer til vår mobile løsning Campfire og Leading the Team.
Disse nye forbedringene skal gjøre Kundene våre enda mer effektive og gi enda bedre oversikt over hva som skjer i deres organisasjon samt oppdatert innsikt i nøkkeltall og aktivitetsstatistikker.

 

C4Nytt C4 Dashboard i Contendo-løsningen


Contendos nye plattform har blitt enda bedre

Bildegalleri – nye utvidelser

Våre kunder som har kjøpt modulen Leading the Team (LtT), har fått tilgang til vår webbaserte applikasjon for å se bilder som er tatt av LtT-brukerne. Modulen heter Bildegalleri (på engelsk: «Image Gallery») og er en banebrytende enkel løsning å ta i bruk.

Alle bilder som tas via LtT-modulen i forbindelse med aktivitetsgjennomføring, havner i Bildegalleriet.

For å evaluere og jobbe effektivt med bildene, kan brukeren gjøre filtreringer på dato, butikk, kampanjetype mm. slik at det blir enkelt å jobbe med relevante utvalg av bilder som er aktuelle:

1. Nye filterfunksjoner

For å jobbe effektivt med bildene, brukes filterfunksjoner for å skaffe et relevant utvalg.

I den nye versjonen er det tilgengelig flere avanserte filtre som gir enda bedre brukeropplevelser.

 

 

 

2. Ny modul – evaluering og godkjenning av bilder
    (i tillegg til Likes)

Contendo har utviklet ny funksjonalitet for å godkjenne bilder som tas av brukere av Campfire-appen.

Fra det nye web-grensesnittet ser en informasjon om bildet som er tatt (eg. hvem har tatt det, når, i hvilken butikk, hvilken sone det er tatt i mm.). Her vurderes/ evalueres bildene (godkjent / ikke godkjent) samt at brukeren kan legge inn «likes» og skrive kommentarer.
Kommentarene stemples med dato og forfatter – transparent på alle grenseflater/plattformer.

 

 

 

3. Hurtigtaster mens du jobber med bilder

I bildegalleriet kan brukeren nå bruke tastaturet for å bla til neste og forrige bilde. Videre er det snarveier tilgjengelig for å skrive kommentarer, godkjenne bilder mm.


Trykk på ?-tegnet til nede til høyre i det åpne vinduet, så ser du hvilke taster som gjør hva.

Enkelt, smart og effektivt!

 

 

4. Ny rapport i modulen Leading the Team: Ikke besøkte kunder/forhandlere

Her får du en oversikt over kunder / Forhandlere som ikke er besøkt i valgt tidsperiode

  • Oversikten viser ikke utførte møter pr. region (som er definert i datagrunnlaget)
  • Fra oversikten kan brukeren gå direkte til analysemodulen for å gjøre avanserte filtreringer.
  • Filtreringene gir deg muligheten til å gjøre utvalg på firma, region, adresse, postnummer, sted, selger og forrige aktivitet
  • Filtreringene er nå utvidet med flere avgrensningsfunksjoner som gir brukeren enda mer fleksibilitet og innsikt i sine analyser.  

Bilde: Oversikt over ikke-besøkte butikker/forhandlere i en gitt periode

 


Bilde: Avanserte analyse av ikke-besøk, med en kraftfull innsiktsmodul.

I tiden som kommer vil det komme mange nyheter i denne løsningen. Følg med, og kom gjerne med tanker og forslag til ønsket funksjonalitet.

   
   


Nytt i Campfire og
Leading the Team (versjon 5.8)

Tilbakemeldinger/godkjenning og «likes» på bilder

Contendo har utviklet en ny funksjon i Campfire for godkjenning av bilder. Løsningen er tenkt benyttet ute i en butikk/forhandler eller lignende for å vise at alt er på plass i henhold til planlagt aktivitet. Det kan være å gjøre en butikk klar for kampanje, der butikkmedarbeideren tar bilder av ulike soner (eg. «temabordet») og der en annen rolle «godkjenner» disse og gir evt. kommentarer på de aktuelle bildene.

  • Brukeren kan selv legge inn kommentarer via feltet
    «Ny kommentar».
    Historikk på egne og andres kommentarer ses under «Kommentarer».
    Når det legges inn kommentarer og/eller godkjenning samt «likes» på bildene, vil brukeren få pushmeldinger om dette.

 

Fra «møter» til «aktiviteter»

I forbindelse med at vi utvider funksjonaliteten, vil begrepet «møter» erstattes med «aktiviteter» ulike steder i appen. Campfire-appen kan brukes til mer enn møter, eg. gjøre seg klar til kampanje. Det gjør at du kan bruke ulike aktivitetstyper i løsningen for å sikre beste praksis i organisasjonen.

 

Autogenerert sammendrag

Nå med ny og mer moderne layout. Fra detaljvisningen kan man med ett trykk opprette et PDF-dokument som dokumenterer all tilgjengelig informasjon om aktiviteten blant annet:

  • Beskrivelse (når, hvor, hvem)
  • Type og status
  • Sjekkliste-punkter
  • Bilder med kommentarer
  • Påminnelser med dato, ansvarlig og status
  • Neste aktivitet


    PDF-filen som opprettes kan lagres eller sendes med epost.


Rettede feil

Alle releaser inkluderer retting av avdekkede feil og mangler. I denne releasen er blant annet følgende saker adressert:

CampfireCampfire

  • «Få nytt passord» (for brukere med C4-løsningen)
    - Det oppstod en funksjonsfeil tidligere som nå er rettet opp.

  • Forbedret feilhåndtering:
    - Løsningen har blitt utvidet med ytterligere kapasitet for å håndtere fil som oppstår ved. Eg. dårlig mobildekning.

https://www.contendo.no/support  finner du svar på «Ofte stilte spørsmål», og mulighet for å sende oss spørsmål, saker eller kommentarer. Send oss gjerne innspill på funksjonalitet du savner, eller mener kan forbedres.