Det har skjedd mye siden sist vi oppdaterte «Nytt fra Contendo». Vi har fått ny profil, og i den sammenhengen har vi også ryddet opp i produktporteføljen vår.

Vår fjerde generasjon av Contendo-løsningen kalles nå Contendo Campfire. Løsningen nås via en app eller via Web. De første kundene er nå «live» med Campfire web og Campfire appen. Tilbakemeldinger fra kundene er at Contendo Campfire frigir tid, gir innsikt og motiverer til innsats - som gir fornøyde kunder, ansatte og eiere.

 

campfireNyheter i Contendo Campfire


Contendos nye plattform har blitt enda bedre

Nye utvidelser

1. Innholdsproduksjon (Content management)

Vi lanserer en kraftig samt enkel publiseringsfunksjonalitet for å skrive artikler og innlegg i løsningen.

 Ved hjelp av maler er det enkelt å få et pent utseende på produktnyheter og andre oppdateringer. I tillegg er det støtte for kategorier slik at det bli lettere å vise og finne frem nyheter innen produkt, marked, salg etc.

 Det er støtte for «dra og slipp» av bilder til editoren - noe som gjør publiseringen enkel.

 

 

Statusikoner for leste og ikke leste artikler

Vi lanserer også en funksjon for å vise brukeren om de har lest artikkelen eller ikke. Når brukeren har sett artikkelen eller foruminnlegget, slettes markeringen.

Det er praktisk for å vite hva som er nytt – og ikke lest.

 

 

2. Dashboard for kundeundersøkelser

Vi lanserer vårt nye KTI-dashboard med tilhørende detaljeringsrapporter. Det gir innsikt og oversikt. Den enkelte avdeling / butikk / restaurant etc. får sine egne rapporter og tilhørende score. 
Løsningen bruker kategorier for å måle eg. service, kompetanse, hygiene mm. Respons-modulen leveres som standard med Net Promoter Score (ambassadørgrad) og tilhørende grafiske visninger for fordelingen av

 

 

3. Profilering av egen logo i banner (kundens egen logo)

Kundene våre kan nå sette sitt eget preg på Contendo Campfire ved å legge inn sin egen logo i løsningen. Her i eksempelet er vår nye Contendo-logo satt inn.

 

4. Klikk og hent i butikk (Collect at Store)

Vi har laget en løsning for klikk og hent-ordre i butikk. Den fungerer slik at kunden først reserverer/kjøper varen i nettbutikken. Orden overføres deretter til Contendo Campfire. Her vil butikken få melding om at ny ordre er ankommet via Campfire appen. Når ordren er plukket ferdig, får kunden en SMS om at varen er klar til henting. Vi har også lagt til annen nyttig funksjonalitet som gjør at kundeopplevelsen blir god og at løsningen er lett å bruke.

Internt hos våre kunder, kan de følge med på sentrale nøkkeltall som:
- Ordreaktiviteten, dvs. åpne og ferdig plukkede ordre
- Fullførte ordre, både i antall og verdi
- Eventuelt Evt. andre statuser som eg. kategorier av kansellerte ordre


 

5. Bruksanalyse av Campfire appen

Admin-brukeren hos våre kunder kan i Campfire Web følge med på hvilke versjoner av Campfire app som er i bruk i organisasjonen. Det er nyttig for å sikre at brukerne er oppdaterte på siste versjon av løsningen.

Dashboardet gir også informasjon om bruksmønster, ulike bruksanalyser og statistikker.


 

 

6. Multidimensjonal graf

Dette er en ny graftype som viser flere y-akser og dermed viser sammenhengen mellom flere nøkkeltall/KPI-er samtidig.

Skaff deg innsikt ved å se sammenhengen mellom eg. aktiviteter som er utført og resultatene av disse.

Dimensjonene, eller nøkkeltallene, som grafen skal vise, bestemmes av av brukeren selv ved å klikke på de aktuelle dimensjonene.

 

 

 

7. Campfire Forum

Campfire kommer med en ny modul for å dele informasjon. Campfire Forum gir mulighet for den enkelte bruker å lage egne innlegg – slik en er vant med fra sosiale medier som Facebook. Campfire Forum kan settes opp med flere kategorier/faner som diskusjoner, produktinformasjon, tips og triks mm. Noen kunder bruker Campfire Forum som en nyhetsstrøm for å dele interne og eksterne nyheter.

Campfire Forum gir mulighet for å «like» et innlegg. Videre kan brukere kommentere på andres innlegg.

Forumet støtter også merking av antall innlegg som brukeren ikke har lest. Antall uleste innlegg fremkommer som et tall ved siden av overskriftene i fanene i forumet.

For å unngå at Campfire Forum ender i en lang tråd på siden, har vi lagt inn sideskift. Bruk «vis flere» - for å nå eldre innlegg.

 

 

8. Deling av bilder til bilde-karusell

Våre kunder bruker appen til å ta bilder av gode prestasjoner og dokumentere utførte oppgaver.  De bildene som utgjør beste praksis, kan deles i en bildekarusell som brukeren ser i Campfire web.
Bildene som kommer med, er de 10 mest likte fotografiene i løsningen innen en tidsramme. Alternativt kan løsningen settes opp med en redaktør som velger ut de 10 beste bildene som skal vises.

 
Andre nyttige funksjoner

Campfire Web
- Eksport av data fra Grid (til Excel)
- Nye fleksible funksjoner for utregning av score på kvalitet
- -Sjekklistene brukes for å sikre beste praksis. Løsningen støtter at samlet score kan utletate gitte sjekklister.
- Gjøre filtrering større eller mindre enn på tallkolonner i detaljtabellene (les: Grid)
- Kunne låse kolonner i Grid (tilsvarende Freeze panes)

Utvidelse av aktivitetsfunksjonene
- Campfire har fått støtte for repeterende aktiviteter (eg. opprette et mønster for besøk hos kunder/forhandlere/avdelinger
- Lettere søk i planlagte og utførte tiltak/aktiviteter
- Tildeling og omfordeling av aktiviteter
- Mer kraftfull rollestyring i nettløsning og app gjør det enkelt å få tilgang til kun den funksjonaliteten man trenger, for eksempel oppfølging av aktiviteter.
- Siste kommentarer er en rapport som gir deg oversikt over alle kommentarer på bilder. Denne er tilgjengelig både i nettløsningen og i Campfire-appen.

Campfire app
- Eget menyvalg for kundundersøkelser i appen.
- Avdelingen / butikken kan følge sine egne tilbakemeldinger og score
- Det er også filtrering på besvarelser som scorer høyt – og som kan brukes til gode kundehistorier (les ambassadører).


Rettede feil

Som vanlig inkluderer våre oppdateringer / nye releaser både nye funksjoner og retting av avdekkede feil og mangler. Dette for å sikre gode brukeropplevelser. I denne releasen er blant annet følgende saker adressert:

CampfireCampfire web og app

  • Forbedret feilhåndtering og Ytelsesforbedringer

https://www.contendo.no/support  finner du svar på «Ofte stilte spørsmål», og mulighet for å sende oss spørsmål, saker eller kommentarer. Send oss gjerne innspill på funksjonalitet du savner, eller mener kan forbedres.