Fornøyde kunder kommer gjerne igjen

Mange virksomheter opplever en mer utfordrende salgshverdag. I Norge har vi de siste årene påtatt oss og gjen­nom­ført en rekke store pro­sjekter. Det gjelder blant annet innen bank, finansi­ering, for­sikring, retail og eien­doms­megling.

Blomsterboda - en voksende suksess!!

Blomsterboda er Sveriges ledende leverandør av komplette fullservice blomsteravdelinger (butikk i butikk) til dagligvarehandelen. Fra drivhuset i Blomsterboda, Vallentuna og sammen med lokale produsenter, leverer selskapet i dag blomster til mer enn..

MyCall - Økte antall kundebesøk med 40%

Telia- eide MyCall økte antall kundebesøk med 40 prosent og opplevde økt tillit både fra forhandlere og egne ansatte etter at de tok i bruk den mobile løsningen Contendo Leading the Team.

Blomsterringen - rekordomsetning fra impulskjøp...

Blomster kjøper vi på impuls. Enten vi vil gjøre stas på andre, eller glede oss selv. Hvordan leverer Blomsterringen rekordomsetning på impulskjøp? 

Blomsterringen er en av de største leverandørene av blomster på markedet. De leverer potteplanter og..

Gjensidige Forsikring

Fokusperioder settes nå i system hos Gjensidige forsikring. Gjennom Contendo iverksetter de kampanjer og aktiviteter som gjør at de når våre salgsmål. Samarbeidet på tvers i organisasjonen er styrket og samhandlingen bedre. Dette styrker merkevaren..

BMW Financial Services

BMW Group Financial Services (BMW FS) er BMWs eget finansieringsselskap. Dette er et heleid selskap innenfor BMW Group. Selskapet har lang erfaring i å finansiere BMW-kjøretøy og kan BMW bedre enn noe annet finansieringsselskap. Gjennom gode..

Princess Gruppen

Contendo har levert flere løsninger innen Team Management, hvor butikkene enkelt har tilgang til egne nøkkel­tall, kunde­tilfredshet og internkommunikasjon. I tillegg får forretningene tidsriktig informasjon fra kjeden som nyheter og kampanjer.

EiendomsMegler 1: Endret kulturen, behandlet 50% flere leads og løftet salget til nye høyder

Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for..

Aktiv Eiendomsmegling

For å nå sine mål ønsket Aktiv en løsning som hjelper dem å kunne hente ut et større potensiale i kundestrømmen ved å realisere det potensialet som ligger i samhandlingen med banken.